Wij weten hoe het lichaam beweegt, zodat jij op je best kunt presteren en vol zelfvertrouwen kunt bewegen

Al sinds 1973 actief in de zwemwereld, gebruiken we onze passie en expertise om een tweede huid te creëren voor al je ambities Als een merk met de focus op professioneel zwemmen, zijn we ons bewust van hoe het lichaam beweegt en toegewijd aan het begrijpen van de manier waarop ons lichaam presteert. Onze passie is om al die kennis toe te passen in producten voor jouw ambities – van training tot wedstrijd en zelfs de broodnodige rustdagen. Door onze erfenis van samenwerking en expertise, ontwerpen en maken we de tweede huid die jou het zelfvertrouwen geeft om te presteren, om je op je best te voelen en dit ook uit te stralen.

WE ZIJN TOEGEWIJD AAN JOU, HET MILIEU EN ONZE COMMUNITIES

We willen dat jij en toekomstige generaties van zwemmen en watersporten kunnen genieten Bij arena delen we de passie voor sporten en leven in en om het water, het meest overvloedige natuurlijke element. Deze passie inspireert ons om samen te werken om voortdurend de impact aan te pakken die onze activiteit heeft op mensen en op onze planeet, om te helpen bouwen aan een betere toekomst voor onze medewerkers, partners, klanten en het milieu.

EEN WINNENDE ERFENIS

Horst Dassler was getuige van een historische gebeurtenis. De legendarische zwemmer Marc Spitz won zeven gouden medailles op de Olympische Spelen, wat van Spitz de meest succesvolle atleet in de geschiedenis van de Olympische Spelen maakt. Deze geweldige gebeurtenis inspireerde Dassler, een visionaire ondernemer, om een badkledinglijn te ontwikkelen gewijd aan de beste zwemmers ter wereld. Zo werd arena geboren. In de meer dan 40 jaar na de ‘gouden golf’ van Spitz heeft arena samengewerkt met de beste zwemmers ter wereld en een hechte band opgebouwd met watersporten en atleten van alle soorten. Van racing en training tot vrijetijdskleding, arena is toegewijd aan een diepgaande technische knowhow van sport, water en het menselijk lichaam, om prestaties en mogelijkheden te verbeteren.

De combinatie van deze expertise met een slim ontwerp heeft de basis gelegd voor het succes van arena. Horst Dassler wist dat een nauwe samenwerking met topatleten dé sleutel tot succes voor het merk was. Door de jaren heen heeft arena met verschillende geweldige zwemmers samengewerkt en ze blijven relaties onderhouden met rijzende sterren, om hen op hun best te laten presteren.

15 miljoen producten

Verkocht per jaar

Elke 2 seconden

1 Product verkocht

50% cumulatieve groei

De laatste 10 jaar

Een constante groei

De afgelopen jaren heeft arena een solide groei doorgemaakt. Dit onder andere door de niet-aflatende focus op de behoeften van zowel atleten als consumenten, waardoor het merk innovatieve producten kan blijven ontwikkelen voor een groter aantal markten. Het best presterende assortiment van Powerskin racepakken is de favoriete keuze van internationale topzwemmers en heeft met de sponsoring van onder andere belangrijke atleten voor een sterke internationale uitbreiding gezorgd.

De co-CEO’s Giuseppe Musciacchio en Luca Selvatici brengen de strategische visie en het leiderschap die nodig zijn om het succes van het merk arena verder uit te breiden en een bedrijfscultuur te ontwikkelen rond duurzame groei, klantgerichtheid en constante innovatie.

ASSORTIMENT

Racepakken

arena Powerskin Kira Toussaint

TRAINING

arena badpakken en zwembroeken

Accessoires

arena rugzak

Vrijetijdskleding

arena icons collectie

Beachwear

arena beachshort

  • Register

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password